torstai 8. marraskuuta 2012

Christian Dior I love you

Rakastan Diorin meikkiboksiani. En tiedä tarkalleen miksi sitä kutsutaan (sellainen matkasetti, missä on huulipunia, luomivärejä, peitevoide, puuteri jne samassa paketissa)

Se boksi on maailman kätevin, kaiken lisäksi tykkään jokaisesta meikistä siinä. Diorin peitevoide peittää kaiken tarvittavan, luomiväreissä on enemmän kuin tarpeeksi pigmenttiä ja huulipunat kestävät huulilla tunteja. Rakastan tuota väriä huulissani, tulee vähän lumikki-olo, varsinkin kun olen ihan kalpea. Mulle ei sovi mitkään lämpimät sävyt, silloin näytän ihan sairaalta.



On vähän outoa kirjoitella meikeistä, kun en niistä pajoa tiedä. Mutta tykkään niistä, joten miksi ei. Tänään meillä on tyttöjen kanssa keikkapäivä. Jännittä pirusti, maha on ihan perhosia täynnä ja olen ihan hippulissa. Jännitys on kuitenkin hyvä juttu, en vaan saa juoda yhtään kahvia tänään, muuten riistäytyy käsistä..!  Ihanaa päivää teille, ulkona on kaunista. Mä lähen huitelemaan suihkun kautta kohti keskustaa ja viiskulmaa. Ja mulla on hienoin keikkamekko ikinä! Se kimaltaa ja on hopea <3

4 kommenttia:

  1. Miten huolehdit sun ihosta, kun se näyttää niin täydelliseltä ? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että yks syy mun ihon "hyvyyteen" piilee siinä, etten hoida sitä liikaa. Siis, ei kannata pestä ihoa saippualla joka päivä. Itse puhdistan yleensä vaan kasvovedellä ja sit huuhtelen vielä vaan puhtaalla vedellä. Silmät puhdistan meikinpoistoaineella. :) Ja sit käytän apteekin ihonhoitotuotteita, tai kukkaron salliessa ( tai joulun tullessa) esimerkiksi Biothermin tuotteita (ihania!). Pääpointti: älä hoida liikaa, sillä sillon ihosta lähtee se oma terve rasva ja kiilto, ja iho kuivuu. Mut, tää toimii mun iholla, voi olla ettei jollain toisella :)

      Tosi yksinkertaista ja neutraalia :)

      Poista

Kiitos! :)