lauantai 1. joulukuuta 2012

Joululahjavinkkejä

Olen tässä pikkuhiljaa keräillyt koneelleni kansioihin joululahjavinkkejä. Vapaapäivän ansiosta sain asennettua vihdoinkin photoshopin, ja otinkin itseäni heti niskasta kiinni kollaasin teon suhteen. Ennen tätä päivää olen kollaasini kyhäillyt Picasalla, voi siis tätä riemun määrää kun Photarilla pystyin tehdä saman ja paljon enemmän! Yhtä kollaasia blogger ei suostunut ladata, mutta tässäpä ensimmäiset kaksi!


Molemmissa kollaaseissa lahjat olen ajatellut nuorelle, trenditietoiselle naiselle (itselleni haha). Toki pussilakanan, kynttilöitä, huulipunan ja lahjakortin voi antaa vaikka omalle äidillensä tai mummollensa. Jotenkin oli rajattava kohderyhmä. :) Seuraavaksi työn alla on lahjoja pojalle/miehelle ja sisustajalle.

Rakastan joulunaikaa ja lahjojen antamista, voisin jaaritella enempi, mutta nyt ei teksti kulje. Aamulla töihin meneminen hermostuttaa jo nyt, sillä oon aika satavarma etteivät junat kulje aikatauluissaan. Voisin myös kommentoida tuota säätä nyt vähän, mutta luulen että joku muu on tehnyt sen jo puolestani.



Kuva 1: Kello, pussilakana, kehys STOCKMANN. Malja, kynttilänjalka IITTALA. Kynttilät ja suitsukesetti ELLOS: ZARA HOME
Kuva 2: Tigin hiuspaketti, rannekoru  NELLY. Kello, huivi ESPRIT. Objektiivi CANON. Laukku Michael Kors STOCKMANN.

3 kommenttia:

  1. Voisinpa ottaa tuosta oikeestaan kaiken :)

    VastaaPoista
  2. Mä olen kans ihastellut tuota ekassa kollaasissa olevaa kelloa! :) Mutta niin kuin jo Liinakin sanoi, voisin ottaa kaiken!

    VastaaPoista
  3. Minulle kelpaisi myös ihan jokainen lahjaksi! :)

    VastaaPoista

Kiitos! :)