perjantai 6. heinäkuuta 2012

Minä ja sinä Tukholman katuja kulkien

Olin poikaystävän kanssa Tukholmassa viime viikolla. Se oli hänen ylioppilaslahjansa minulle! Yövyttiin siellä ihanassa hotellissa keskusta-alueella, käveltiin paljon, ei shoppailtu juurikaan, mutta ihasteltiin ja ihmeteltiin sitäkin enemmän. Tehtiin ex-tempore turistiristeily hop on hop off- veneellä, 
ja kuljettiin käsi kädessä vanhassa kaupungissa. 


 Siellä myytiin myös yksittäispakattuja keitettyjä munia


 Hotellissa, sängyn päällä, meitä oli vastaanottamassa tuollainen pehmokoirakolmikko! aww

7 kommenttia:

  1. minkä sävystä huulipunaa sulla on näissä kuvissa ? (8 ja voi miten sulonen yhteiskuva teistä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Isa Doran kirkkaimman punasta (muistaakseni)

      Ja kiitos =)

      Poista
  2. ihastuttavia kuvia :> ja kiitos muuten mun blogin valitsemisesta siihen kuuden blogin koplaan! :')

    VastaaPoista
  3. ihana toi sun harmaa jakku! mistä se on?

    VastaaPoista

Kiitos! :)