torstai 4. heinäkuuta 2013

Kesällä ei olla kipeänä?


Anteeksi kovasti ettei musta mitään ole kuulunut, viime päivät ovat nimittäin kuluneet hiukan heikossa flunssatilassa. Ja minä kun en koskaan kesällä sairasta! Just joo. :) Olen ollut toimettomana sisällä, katsellut yle areenasta eläinjuttuja ja syönyt jäätelöä. Sohvalla oleilu alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää, mutta onneksi huomenna töihin ja aktiivisemman elämän pariin takaisin! Ja lauantainahan alkaa se LOMA. <3 Fazerin brunssi näillä näkymin tiedossa, se kuulostaakin aika hyvältä loman aloitukselta. ;)



Mitähän sille Google Readerille nyt oikein tapahtui? Ja mikä se oli? Pitää ottaa selvää. Ainakin lukijapalkki on entisellään, samaten muut seuraamani blogit. Kauhea haloo ja mitään ei tapahtunut?

6 kommenttia:

  1. Google Reader (rss-syötteenlukija, jolla pysty lukemaan esim uutisia puhelimella) ja Lukulista on kaksi täysin eri asiaa. Joku luki (ymmärsi) alussa sen väärin ja siitä se sitten lähti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin kiitos! Niin mä itseasiassa ajattelinkin, mutta kun asiaa niin kovasti toitotettiin, menin itsekin uskomaan.. :D

      Poista
  2. haha mäkin olin ihan hämmentynyt tosta google reader hässäkästä :D eikä mitään tosiaan tapahtunut haha:D

    VastaaPoista
  3. Valkkasin sut muuten yheks mun lemppariblogiks vaikka sun blogias olenkin lueskellut pitemmän aikaan! :) http://andrevei.blogspot.fi/2013/07/lemppari-blogit.html

    VastaaPoista

Kiitos! :)