sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Parempaa kahvia ja syksyä

Meidän eilinen aamu alkoi kahvinkeittimen kanssa tapellessa. Mun pikkuruinen, söpö Kenwood alkoi tiputtaa päin seiniä: kahvia valui tippalukosta ihan muualle, lattialle ja tasolle, itse kahvipannun alle myös, muttei siihen itse pannuun argh.. Kahvi poreili pannun ja kuuman levyn välissä ja räiski ties minne. Pitkän tovin ja voimasanailujen jälkeen saimme kuitenkin muutaman hörpyn. Saatin päivä käyntiin ja mä läksin menemään.

Poikaystävä tuli mua töiden jälkeen vastaan, ja kuvitelkaa että se kantoi käsissään Moccamasteria! Oli saanut sen yo- lahjaksi, muttei nyt intin aikana kahvia kovinkaan paljon (varsinkaan vanhempien luona vielä asuessaan) keittele. Kulta helpotti arkeani, ja meillä olikin eilen illalla ja tänään aamulla melkoiset kahvinkeittelysessiot. Pieni luksus arkeen on parasta. Oon sikainnoissani tosta tulokkaasta haha, ja odotan jo seuraavia aamuja kahvihetkineen. Pienestä sitä voi onnelliseksi tulla..


Täällä kämpässä on tosi kylmä, mulla on jaloissani kahdet sukat ja päälläni villapaita. Huomenna mä niin marssin huoltoyhtiöön, muuten en täällä enää kestä, tai vilustun ainakin. Tähän hätään kuuma tee ja kynttilät auttakoot. 


Ihanaa illanjatkoa, mä jatkan kuntavaalien katsomista telkkarista. Olen nyt ihan huolissani Suomen politiikasta ja vaalien tulevaisuudesta. Saas nähdä.

4 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana blogi jäin heti koukuun! :)



    http://llovewantneed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja hienoa että kahvinkeiton ongelmat ratkesi heti :)

    Ekan kerran vierailen blogissasi ja tää vaikuttaa kyllä todella kivalta, liityn kyllä lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!! Toivottavasti viihdyt mukana pitkään =)

      Poista

Kiitos! :)