tiistai 8. toukokuuta 2012

Mikä kiinnostais?


Onko teillä lempivaatetta? (Mulla on ainakin tuo raitapaita)

Tai ajatusta mulle? 

Postausideoita? 

Keitä siellä ruudun toisella puolella on? 

Muitakin tällaisia kuin minä? 

Haluatteko kysyä multa jotain? 

Entä kysymyspostaus? 

Joku muu postaus? 

Vai haluatteko vaan mun itse keksimiä postauksia?

Videota en kyllä uskalla tehdä!

Mutta jotain muuta voisin kokeilla. 

Oma pääni on hiukan tyhjällä päällä, on ollut myös vähän kurja päivä.

Lähinnä jos haluaisitte hiukan kommentoida jotain, vaikka tätä blogiani. Ja tosiaan niitä postausideoita kaipaisin. :) 

6 kommenttia:

  1. Kysymyspostaus ois superi ! (:
    Olisin kiinnostunut kanssa sun musiikkimausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm :)) pistän korvan taakse! Kiitos ideasta

      Poista
  2. Kysymyspostaus voisi olla liian tavallinen sun blogiin, en tiedä miksi. Jotenkin haluaisin vaan tietää esimerkiksi juuri sun lempivaatteista, asioista, paikoista tai siitä mitä pidät kauniina. Hih (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana jos pidät mun blogia "ei niin tavallisena" :) Kiitos kommentista ja ideoista, pitääpä miettiä että millaisia postauksia sitä jatkossa kehittelisi :)

      Poista
  3. aivan ihana asu! ja sinä! voi

    VastaaPoista

Kiitos! :)