sunnuntai 20. toukokuuta 2012

8 x hyvä minä

Starry Eyesin Sita haastoi minut viime kuussa. Tämän haastepostauksen tekeminen on aina lykkäytynyt viikolla eteenpäin, mutta nyt sen ajattelin toteuttaa. En ole ennen tällaista postausta tehnyt ja tämä on nyt ehkä hiukan karu enkä muita bloggaajia taida tällä kertaa nakittaa :)

Haasteena on kertoa

8 LEMPIASIAA ITSESTÄNI



1. Pidän siitä kuka olen. Olen hyvä tyyppi, enkä tietoisesti yritä olla mitään muuta kuin olen.


2. Tunnen itseni aika hyvin ja toimin useimmiten niin, mikä itsestäni tuntuu hyvältä. Tästä pidän itsessäni. Harvoin teen mitään epämukavaa muiden painostuksesta tai kehoituksesta. Tämän takia en ole koskaan joutunut umpikänniin vasten tahtoani tai tehnyt jotain muuta tyhmää, vaikka kaveriporukassa niin oltaisiin tehtykin. Pidän siitä tunteesta että hallitsen itseni ja olen "ajan tasalla" vaikka olisinkin ties missä porukalla juhlimassa. 


3. Pidän kasvonpiirteistäni. 


4. Melkein voisin sanoa että rakastan hiuksiani. En ole niitä koskaan värjännyt ja ehkä juuri siksi ne ovat suhteellisen hyvässä kunnossa. Ne ovat suorat jos suihkun jälkeen föönaan ne, luonnonkiharat mikäli annan niiden kuivua vapaasti. Mikäli pistän ne yöksi nutturalle, ovat ne aamulla ihan kiharalla, enkä tarvitse niihin muuta kuin hiukan lakkaa. Hiuksiani on myös helppo muotoilla. Pidän myös siitä että ne ovat pitkät. 


5. Minulla on sopusuhtainen vartalo, vaikka olenkin aika pienikokoinen. Ennen kärsin komplekseista kroppaani kohtaan. Jalkojani vihasin monta vuotta, varsinkin yläasteikäisenä. Minulla oli mielestäni liian isot reidet ja jalkani olivat lyhyet.. No, sitä ovat edelleen, mutta olen oppinut näkemään ne kauniina. Edelleen hirvittää käyttää vaaleita farkkuja (koska teini-minä ajatteli että ne lihottavat), enkä mieluusti käytä tiukkoja shortseja tai esiinny bikineissä. 


6. Kohtelen läheisiäni hyvin.

Nyt alkaa tuntua aika pöhköltä tämä kehuminen.. Kaksi vielä


7. Pidän siitä että minulla on päämääriä elämäni suhteen. 

8. (En tiedä lasketaanko tätä mutta omapa on postaukseni joten) Pidän siitä että minulla on ystäviä ja läheisiä ihmisiä elämässäni. Itsestä on helpompi pitää kun kokee rakkautta.

5 kommenttia:

Kiitos! :)