keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Herrainkengät kevääseen

Täällä se on, kevätmieli. Olen piilotellut tuota lahjaksi saamaani mekkoa kaapissa jonkun vuoden kun en osaa sitä käyttää, tai siis olen ainakin luullut niin. Toki voisin lyhentää helmaa ja yläosa on tosi iso, joten sillekin pitää tehdä jotain. Tyhmää valita matalat kengät noinkin "pitkän" helman kaveriksi varsinkin kun olen lyhyt, mutta halusin esitellä tän päiväisen löytöni (kirjaimellisesti). Kengät Biancosta, 70% alennuksesta, nahkaa ja maksoin niistä 17€. 

7 kommenttia:

  1. Tosi nätti asu! Pitsimekko yhdistettynä nahkatakkiin tuo herkullista kontrastia asuun :)

    VastaaPoista
  2. voi että! löysin just uuden lemppariblogin :-) selailin noita postauksia joltai ajalta, ja kiiinnostuin kovasti ! sait musta uuden lukijan, odotan innolla uusia juttuja sulta :>

    sweetyandsour.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. janita, kiitos! olen otettu :) toivottavasti tykkäät blogistani jatkossakin!

      Poista
  3. Emma: Kiitos :)) sitä mäki ajattelin ku mietin mekolle yläosaa

    Petra: Kiitos :>

    VastaaPoista
  4. Apua kui kivat noi kengät on ! Oon ite haaveillu herrainkengistä vaikka kuinka kauan, pitäis joskus ryhdistäytyä ja moiset hankkia, ruskeat haluaisin. (--8 Ehkä nyt sitten kevääksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon mielessäni pyöritelly et onks noi kivat vai ei ja kyllä lopputulos on se että ON kivat :) Marssi ihmeessä biancoon nimittäin siellä oli monia eri malleja ja vielä alennuksessa!!

      Poista

Kiitos! :)