maanantai 9. tammikuuta 2012

Arjen alku

Hyvää maanantaita!







7 kommenttia:

  1. Onko sun hiukset värjätyt? Jos kaupann väreil,ni mikä merkki ja "väri"?Entä mikä sun oma hiustenväri on? Kuinka pitkä oot? Haha tulipas paljo kysymyksii... :D

    VastaaPoista
  2. Sita: Hehee niinpä! pitäis keksii jotain kivaa että mitä tekisin synttäreinä =)

    Anonyymi: No olipa kyllä kysymyksiä! En oo värjänny mun hiuksia että ihan oma väri on. :) Ja tohon että kuinka pitkä oon niin miksihän kysyt, vastaus on kuitenkin about 155cm, melkoinen pätkä oon!

    VastaaPoista
  3. oot tosi luonnonkaunis vaikutat jotenki ihanan herttaselta ja maan läheiselt!:) Kiva blogi jotenki sulone:D liityn lukijaks

    http://endlessdreams-mabel.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Kiitos tosi paljon! Toivottavasti tykkäät mun blogista jatkossakin =) Tervetuloa!

    VastaaPoista
  5. mitä noi "ilmepippalot" meinaa käytännössä?:)

    VastaaPoista
  6. Hehe, oon mun lukiossa ilmaisutaidon linjalla ja se lyhenne on ilme =) ja luokan kesken pidetään siis juhlat!

    VastaaPoista

Kiitos! :)