torstai 6. kesäkuuta 2013

Kuuntelen pmmp:tä ja rakastan sitä

Olen varmaan kertonut jo kuinka innoissani olen tästä asunnosta? Olen myös innoissani tästä kesästä, lämmöstä joka hellii ihanasti. Olen innoissani ystävistä, bändistämme, poikaystävästä, tulevasta puolentoista viikon lomasta ja heinäkuusta, josta vietän peräti 3 viikkoa lomalla! Voi että. 


Jääkaapissa ei ole vielä kauheasti syötävää. Sovittiin poikaystävän kanssa että mennään tässä joku päivä suur-ostoksille markettiin! (Olen innoissani jopa siitä..) Kuinka hauskaa että kärryyn saa lapata kaiken puuroista ja mysleistä teepusseihin ja tiskiharjoihin, maitoja ja leipiä unohtamatta. 


Astioita on aika hyvin, lamppuja ja muita sisustusjuttuja myös. :) Sukulaiset ovat kilttejä, kun ovat joitain juttuja lahjoittaneet. 


Tämä kuva ei kerro mistään muusta kuin poikaystävän taskun sisällöstä?


 Kauppiksen nurkalla pieni kioskin koppero on herännyt kesäksi eloon! Miten suloinen, tuossa pitää heittää päiväkahvit naamariin. :)  Säälin tuota pientä koppia talvella, mutta en tiennytkään että sillä on kesällä elämä. 


Damdidam rakkaalleni soi päässäni..

6 kommenttia:

  1. äää toi kiska ! ihan suosikki <3 muutenkin noi kulmat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi! Se on siis jokavuotinen kiska. :))

      Poista
  2. Hiihihih löysin sun sanat keskiviikon 12.6 hesarista sivulta a23!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin huomasin! Sivun yläreunassa oli siteerattu tätä postausta :-)

      Poista
    2. Joo lösyin keskiviikon hesarin ja mitä ihmettä!! En ollut tietoinen tästä todellakaan. Kiitos teille hei kun kerroitte! :)

      Poista

Kiitos! :)