maanantai 20. toukokuuta 2013

Maanantaina

Hyvää mutta harmaata aamupäivää teille. Kuulen lintujen laulun vaikka ikkunat ovat kiinni. Aamukahvi kurkusta alas ja menoksi. Kuvat ovat viime viikolta, kun meillä oli juhlava konsertti orkesterin kanssa. Mulla oli mekkopaniikki, ja onneksi Vilasta löytynyt musta ja kauniisti laskeutuva mekko pelasti tilanteen. Se oli mulle sopivasti hiukan liian pitkä, mutta niin orkesterissa pitääkin olla. Helma on pidempi takaa ja edestä se oli polviin saakka. Blogger ei usko että olen kirjautuneena tähän sisään, ja se pistää mulle tässä jatkuvasti jotain boksia siitä, miten en ole muka kirjautunut... Lopetellaan siis tältä erää, toivottavasti saan tämän julkaistua.

Ja vielä, mukavaa alkuviikkoa!

2 kommenttia:

  1. Sä olet oikeesti ehkä maailman kaunein!!!! Mulla on ihan girl crush suorastaan!! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä, tässähän ihan hämmentyy! Kiitos!! :))

      Poista

Kiitos! :)